پیام خود را بنویسید

در بیست و نهمین برنامه از مجموعه نشست‌های"خبرگی" برگزار شد "نوآوری، حضور در بازارهای جهانی و رفع نیازهای داخلی" رمز موفقت یک کارآفرین در تولید ماشین های صنعتی

 | تاریخ ارسال: 1401/8/18 | 
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مدیر عامل شرکت"فنی مهندسی طرسام"  در این نشست با تشریح بخشی از محصولات و تولیدات شرکت گفت: نوآوری، حضور در بازارهای جهانی و رفع نیازهای داخلی، رمز موفقت ما به عنوان شرکت فناور و کارآفرین در عرصه ملی و بین المللی است.

مهندس اسماعیل شیرزاده با اشاره به ساخت دستگاه‌های اتوماتیک در زمینه های مختلف بسته بندی توسط این شرکت تصریح کرد: طراحی و ساخت ماشین های صنعتی بسته بندی دارو، انواع لبنیات، کارتن گذار انواع تولیدات و قوطی ها و ... در راستای رفع و تامین نیاز کشور و منطقه را از محصولات صنعتی است که روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بسته بندی ضعیف هستیم یادآور شد: تحقیقات بازار برای شروع کسب و کار بسیار اهمیت دارد و  باید یاد بگیریم که با شناسایی نیازهای بازار برای رفع آن ها از طریق ایده پردازی حرف برای گفتن داشته باشیم.

مهندس اسماعیل شیرزاده  افزود: علاقه در شروع و پیش‌برد هر کسب و کار حرف اول را می زند و نمی توان با  نداشتن انگیزه به حوزه کسب و کار ورود کرد.

وی درباره کسب و کار خود نیز گفت: شرکت فنی مهندسی طرسام (طراحی و ساخت ماشین آلات تمام اتوماتیک ) در سال ۱۳۶۸ پس از سه سال تحقیق در کشورهای مختلف ( در زمینه بسته بندی ) بنیان گذاری گردید. محصولات و کالاهای ارائه شده توسط شرکت طرسام ، بر اساس نیاز سفارش دهندگان ساخته می شود لذا می تواند نیازهای اولیه جامعه صنعتی و خدماتی و شرکت های مختلف را برآورده  سازد.
شرکت طرسام ضمن انجام بیش از ۱۴۰ پروژه موفق در سطح کشور، تاکنون توانسته است به کشورهای سوییس و ازبکستان و ... نیز صادرات داشته باشد و تعدادی پروژه مشترک نیز با شرکت های آلمانی به انجام رسانیده است.
از جمله افتخارات طرسام می توان به جایزه طلایی کیفیت برتر آسیا در سال ۲۰۰۲ میلادی ، جایزه کیفیت و فن آوری سوئیس در سال ۲۰۰۳میلادی و نیز انبوهی از تقدیر نامه ها و لوح های افتخار از وزارت خانه ها و مؤسسات مختلف و همچنین شرکت در نمایشگاه های داخلی و ارائه محصولات و شرکت در نمایشگاه های خارجی اشاره نمود.

در ابتدای این نشست تخصصی مهندس حسین بختیاری  معاون فناوری پارک در خصوص برنامه های توانمندسازی پارک علم و فناوری البرز گفت: توسعه برنامه های توانمندسازی و آموزش از اولویت های این پارک است.

وی افزود: یکی از برنامه های موفق پارک علم و فناوری البرز برگزاری نشست های خبرگی است که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با استقبال کسب و کارهای دانش بنیان، فناور و استارت آپ ها  برگزار می شود.

 


دفعات مشاهده: 98 بار   |   دفعات چاپ: 41 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA