پیام خود را بنویسید

در نشست پارک علم و فناوری البرز مورد تاکید قرار گرفت لزوم تربیت نیروی متخصص در بخش فناوری اطلاعات و توجه به موضوع حق رشد

 | تاریخ ارسال: 1401/6/22 | 
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز؛ نشست  تخصصی فرصت ها و چالش های کسب و کار با تاکید بر حوزه ICT  توسط پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.
در این نشست مهندس رضا زمانی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، مهندس حمید قنبریان علیویجه رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای، مهندس جواد یزدان پناه معاون توسعه فناوری پارک آی سی تی (ICT) ،مهندس حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرزو مهندس مجید ناقدی نیا مدیر عامل شرکت دانش بنیان تیم یار به بحث و بررسی درباره فرصت ها و چالش های کسب و کار با تاکید بر حوزه ICT  پرداختند.
لزوم تربیت نیروی متخصص در بخش فناوری اطلاعات و توجه به موضوع حق رشد از سوی تیم های تربیت کننده نیرو و پرهیز بوروکراسی و کاغذ بازی، لزوم توجه به بازارهای صادراتی به خاطر راحتی صدور محصولات فناوری اطلاعات، توجه به لزوم ثبات ارز، بحث تربیت نیروی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولید آی سی با همکاری کشورهای خارجی و ... از موضوعاتی بود که در این نشست تخصصی مورد توجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است پارک علم و فناوری یکی از پارک های پیشرو در ترویج فعالیت های تخصصی برای رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان، فناور، خلاق با محور فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

دفعات مشاهده: 120 بار   |   دفعات چاپ: 47 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA