پیام خود را بنویسید

در بازدید نماینده نهاد ریاست جمهوری از پارک علم و فناوری البرز اعلام شد شهرک دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز ایجاد می شود

 | تاریخ ارسال: 1401/5/10 | 
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در بازدید دکتر سیف الله شاهمرادپور نماینده نهاد ریاست جمهوری از پارک علم و فناوری البرز برای ایجاد و راه اندازی شهرک دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز بررسی و تفاهم شد.
نماینده نهاد ریاست جمهوری در بازدید از پروژه در حال ساخت نوآوری و فناوری شهید سلیمانی پارک علم و فناوری البرز که قرار است همزمان با ۲۲ بهمن امسال (۱۴۰۱) راه اندازی شود بازدید و بر حمایت از این ساختار فناورانه تاکید کرد.
در این مرکز قرار است ۱۲ شتاب دهنده قوی و موثر برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و نیز استارت آپ ها و صنایع خلاق و فرهنگی مستقر شود.
مهندس مهدی عباسی در این بازدید ضمن تشریح دستاوردها و توانمندی های و ماموریت های آتی پارک علم و فناوری البرز بر توسعه اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری استان البرز تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم از ایجاد زیست بوم مصنوعی پرهیز کنیم و زیست بوم اقیانوسی ایجاد کنیم که همه در این زیست بوم نقش واقعی خود را ایفا نمایند.
رئیس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به حضور موثر بخش خصوصی در ایجاد کارخانه نوآوری شهید سلیمانی در این پارک گفت: بخش خصوصی حضور موثری در ایجاد ساختار های فناورانه استان البرز دارد اما انتظار داریم پا به پای بخش خصوصی بخش دولتی هم نقش حداقلی خود را ایفا نماید. 
وی افزود: برنامه پارک علم و فناوری البرز این است که فاز دوم کارخانه نوآوری با نام مبارک شهید سلیمانی با مشارکت بخش خصوصی، دولت و پارک در این مجموعه راه اندازی شود.
در این نشست همچنین مباحث مربوط به حمایت از صنایع فرهنگی، صنایع خلاق و علوم انسانی و اجتماعی  با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری مورد تاکید قرار گرفت.
در این بازدید از آقای شاهمراد پور درخواست حمایت مالی جهت ساخت و ایجاد شهرک دانش بنیان با فضایی بیش از پنج هکتار در مجموعه پارک علم و فناوری البرز  و ساخت فاز۲ مرکز نوآوری و فناوری شهیدسلیمانی  انجام گرفت که با  موافقت اولیه و قول مساعدت ایشان روبرو شد.

دفعات مشاهده: 258 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA