پیام خود را بنویسید

تور علمی و فناوری پارک علم و فناوری البرز برای مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

 | تاریخ ارسال: 1401/4/29 | 
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این بازدید دکتر مصطفی یوسفی طرزجان سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان به اتفاق معاونان آموزش و پژوهش و مدیران و کارشناسان مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در قالب یک تور علمی و فناوری از پارک علم و فناوری  البرز بازدید کردند.

مهندس مهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: این بازدید در راستای هم افزایی، شناخت ظرفیت ها و همچنین تعامل بین دانشگاه و پارک علم و فناوری البرز برای توسعه دانش و مهارت در راستای توسعه و تجاری سازی ایده ها و مهارت ها صورت گرفت.

براساس این گزارش مهندس حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز با تشریح برخی توانمندی ها و ظرفیت های  پارک علم و فناوری البرز ، بر تعامل بیشتر دانشگاه ها و با مجموعه پارک برای توسعه تجاری سازی ایده ها در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان و فناور تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف پارک علم و فناوری البرز از برگزاری این تورها تلاش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی مقام معظم رهبری است تصریح کرد: این تورها نقش مهمی در آشنایی اساتید، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان با فعالیت های فناورانه و دانش بنیان دارند.
در این رویداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور و نیز تعدادی از شرکت های فناور بازدید و از نزدیک با فعالیت ها و ظرفیت های آن ها آشنا شدند.

 همچنین شرکت کنندگان در یک کارگاه آموزشی که توسط پارک برنامه ریزی شده بود حضور یافته و با مفاهیم مربوط به اکوسیستم نوآوری و فناوری و اهمیت آن آشنا شدند.
 گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در راستای ماموریت هدفمند خود از کارآفرینان و فناوران  بویژه دانشجویان و اساتید صاحب ایده حمایت می کند.

دفعات مشاهده: 235 بار   |   دفعات چاپ: 84 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA