پیام خود را بنویسید

رئیس پارک علم و فناوری البرز خبر داد: خبر های خوش در زمینه افزایش بودجه و خدمات رفاهی کارکنان مجتمع و پارک علم و فناوری البرز

 | تاریخ ارسال: 1401/2/1 | 

امروز نشست صمیمی رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز  با همکاران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در این جلسه مهندس  عباسی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر، از افزایش بودجه و خدمات رفاهی کارکنان مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز  خبر داد.
وی ضمن تقدیر از تمام تلاش های همکاران خاطرنشان کرد: عملکرد همکاران در سال ۱۴۰۰ نتایج درخشانی داشته و این امر در اعتماد مردم و مسئولان به مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز  را موجب شده است.
عباسی ابراز امیدواری کرد: خبرهای خوشی درخصوص افزایش بودجه مجموعه  و افزایش خدمات در سال ۱۴۰۱ برای مجتمع و پارک رقم بخورد.
رئیس پارک علم و فناوری البرز  با تشکر  از حمایت های امام جمعه و نمایندگان مجلس  و همکاران دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: دستگاه های ملی و استانی همکاری و تعامل خوبی با مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز دارند و همین امر مسئولیت ما را در ارائه خدمت به مردم و جامعه هدف اعم از شرکت های دانش بنیان و فناور و علاقمندان ورود به این مجموعه سنگین تر می کند.
مهندس عباسی با اشاره به جایگاه مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اهمیت مجموعه برای همه دستگاه‌ها و مجموعه های علمی و اجرایی روشن گردیده و این موضوع خیلی ارزشمند است.
وی افزود:  در حال حاضر موقعیت کلیدی و طلایی برای مجموعه مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز ایجاد شده  و خواهش دارم  همه همکاران باید طوری برنامه ریزی کنند  تا با انرژی مضاعف به وظایف خود بپردازند.
وی در ادامه، آقایان دکتر  بابایی را به عنوان معاون پشتیبانی و مهندس بختیاری را به عنوان معاون فناوری بعنوان معاونین خود نام برد و به همکاران مجموعه معرفی نمود.
او همچنین، در ادامه از زحمات و تلاش های همکاران در بخش های مختلف معاونت ها  مدیران و کارشناسان و  نیروهای حراست ، خدماتی و فضای سبز و تاسیسات تشکر کرد و موفقیت ها ی سال گذشته را مرهون زحمات این همکاران دانست.
وی در پایان بر خلاقیت و نوآوری  در ارائه خدمات و فعالیت برای مجموعه هدف تاکید کرد.

کلیدواژه ها: alborzstp |


دفعات مشاهده: 345 بار   |   دفعات چاپ: 111 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA