پیام خود را بنویسید

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: موفقیت های بانوان شرکتهای پارک علم و فناوری البرز در زمینه فناوری های نوین چشمگیر است

 | تاریخ ارسال: 1401/1/19 | 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دستاورد های بانوان در شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در بخش تولید و صادرات را چشمگیر عنوان کرد.

«انیسه خزعلی»  عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدها وکارگاه های دانش بنیان تحت مدیریت بانوان مستقر در پارک علم‌ و فناوری البرز ، از اینکه در این مرکز شرکت های دانش بنیان توسط خانم ها یا به صورت خانوادگی اداره می شود، ابراز خرسندی کرد.

وی ضرورت حمایت از این بانوان که در بستر نوآوری ها تلاش وافری را به کار گرفته اند را مورد تاکید قرار داد. 

خزعلی افزود: در این بازدید موفقیت های بسیار خوبی را شاهد بودیم زیرا این دانش بنیان ها با مدیریت بانوان بخشی از نیاز بازار را تامین کرده و حتی در مواردی  صادرات نیز داشته اند ، لذا نهاد ریاست جمهوری از این زنان کوشا در بحث فناوری های نوین حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما پشتیبانی های لازم را از این بانوان برعهده خواهیم داشت تا زمینه برای توسعه فعالیت های نوآورانه در جامعه مهیا شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  با اشاره به درخواست برخی دانش بنیان ها برای دریافت تسهیلات و بعضا تمدید مجوز فعالیت هایشان اظهار داشت: رفع اینگونه مشکلات را پیگیری و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: یک سری مشکلات مطرح شده در جریان این بازدید نیز  مربوط به ضامن و وثیقه های بانکی است که سعی می کنیم این مشکلات را به ویژه برای خانم های  سرپرست خانوار  برطرف کنیم.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.

در این سفر تعدادی از وزرای کشور و معاونان رئیس جمهور به عنوان نمایندگان ویژه آیت الله رئیسی ، مسایل و مشکلات استان البرز را برای تصمیم گیری نهایی بررسی می کنند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.



دفعات مشاهده: 301 بار   |   دفعات چاپ: 128 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA