پیام خود را بنویسید

دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان البرز با نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ

 | تاریخ ارسال: 1401/1/10 | 
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، مهندس عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز در دیدار نوروزی با دکتر علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ،  گفت؛ با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید ، دانش بنیان و اشتغالزایی از سوی رهبر معظم انقلاب ، هدف  در سال جاری تولیدات دانش بنیانی خواهد بود که اشتغال‌زایی به همراه دارند.
    
وی گفت: بنابراین توجه به جوانان فارغ التحصیل در این زمینه به جد مورد توجه قرار می گیرد.

رییس پارک علم و فناوری البرز افزود: اکنون البرز به لحاظ تعداد شرکت های دانش بنیان رتبه چهارم کشور را دارد و باید زمینه حضور هرچه بیشتر شرکت های دانش بنیان را در این پارک فراهم کنیم.
دکتر حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ گفت:  مجلس شورای اسلامی  مواردی از طرح جهش تولید دانش بنیان را تصویب کردند که نتیجه اجرایی شدن آن، برداشتن موانع بر سر راه شرکت‌های دانش بنیان است.

نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ از ایده های نوآورانه جهت حمایتی بیان داشت : در حوزه های نرم و سخت که از نظر متخصصان کار پایدار برای مبدل شدن را دارد  یک کار دانش بنیان دارد بایت حمایت شود.

وی در ادامه افزود : مجلس شورای اسلامی موادی از طرح جهش تولید دانش بنیان را تصویب کردند که نتیجه اجرایی شدن آن، برداشتن موانع بر سر راه شرکت‌های دانش بنیان است.–

دفعات مشاهده: 299 بار   |   دفعات چاپ: 117 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA