پیام خود را بنویسید

نشست شورای نمایندگان شرکتهای پارک علم و فناوری البرز برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/12/6 | 

نشست شورای نمایندگان شرکتهای پارک علم و فناوری البرز با تقدیر از شرکت های منتخب و برتر هفته پژوهش با حضور مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز و نمایندگان شرکت های پارک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی  در این نشست بر نقش مهم و سازنده شورای نمایندگان شرکتهای پارک علم و فناوری البرز  تاکید کرد و گفت: اعتقاد ما این است که حل مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور با حضور و نقش آفرینی خود آنها قابل شناسایی و رفع شدن است و لزوما نمی تواند توسط رئیس یا مدیران پارک برطرف گردد.
رئیس  پارک علم و فناوری البرز با اشاره به افق خوب آینده پارک  تاکید کرد: تلاش های ملی و استانی و همچنین تلاش خود شورای نمایندگان پارک در حال به بار نشستن است و مطمئن هستیم با همکاری و تعامل و همدلی می توانیم بر مشکلات فائق بیاییم و کارهای ارزشمند به انجام برسانیم و مسائل و مشکلات را حل و فصل کنیم و به هدفی که ترسیم کردیم برسیم.
عنایت اله محرابی رییس شورای نمایندگان شرکتهای پارک علم و فناوری البرز نیزدر این نشست با ارائه  گزارشی را از اقدامات شورای پارک در خصوص پیشرفت امور توسعه ای و زیر ساختی ارائه داد.
خانم مهندس آریایی عضو  شورای نمایندگان شرکتهای پارک علم و فناوری البرز  نیزگفت:  ما پس از انتخاب شدن توسط اعضاء، تاکنون ۱۵ جلسه برگزار کرده ایم و تلاش کرده ایم مشکلات شرکت های مختلف  دریافت و آن ها را به رئیس و مدیران پارک ارائه کنیم. ما حداکثر تلاش خود را انحام دادیم و تلاش می کنیم در آینده نیز تلاش خود را بیشتر کنیم و از حجم مشکلات شرکت های دانش بنیان که موتورهای توسعه اقتصاد نوین کشور هستند بکاهیم.
عضو  شورای نمایندگان شرکتهای پارک  با اشاره به اینکه در اواسط مرداد ماه امسال به دستور رییس پارک شورایی متشکل از روسای شرکت ها تشکیل شد،  تصریح کرد: سعی ما بر این بود که اولین جلسه را زودتر برگزار کنیم اما به هر حال ، این گردهمایی هم اکنون با نام اولین گردهمایی شرکت های مستقر برگزار می شود. هدف این گردهمایی ها این است که مسائلی که دوستان می خواهند بیان کنند و مشکلاتی که دارند و نمی خواهند مستقیما به مسئولین اعلام کنند، در این جلسات بیان  و مشکلات را ابتدا درون خود خانواده پارک مطرح کنند.
مهندس آریایی افزود: مشکلات مطرح شده از کوچکترین مسائل گرفته تا مشکلات بزرگتر دسته بندی شده اند و تلاش ما بر این است که تک تک مشکلات درهمین شورا حل شوند.
در این نشست همچنین از شرکت های برتر و منتخب هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ استان البرز که براساس انتخاب کمیته ارزیابی فناور برتر شناخته شدند از طریق اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است، در هفته پژوهش استان البرز ، براساس انتخاب کمیته ارزیابی فناوربرتر استان، ایده یکی ازاین شرکت ها  «ساخت فرومون جنسی حشرات جهت کنترل و مقابله با آفات گیاهی» بود که موفق به کسب رتبه اول شد.
همچنین یک شرکت دانش بنیان تجهیزات الکترونیک مستقر در پارک علم و فناوری البرز نیز توانست رتبه اول رسته مهندسی پزشکی و رتبه سوم مجموع برگزیدگان را به خود اختصاص دهد.
در پایان مدیران شرکت ها سوالات و مشکلات خود را با رئیس و معاونان مطرح نمودند و رفع آن ها مورد تاکید مدیران پارک  قرار گرفت.
 

کلیدواژه ها: جهاددانشگاهی | پارک علم و فناوری | شرکتهای فناور | نشست | مهندس عباسی | مجتمع تحقیقاتی |

دفعات مشاهده: 431 بار   |   دفعات چاپ: 189 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA