پیام خود را بنویسید

چتر حمایتی پارک علم و فناوری البرز برای همه شرکت های دانش بنیان و فناور باز است

 | تاریخ ارسال: 1399/8/27 | 
مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز در بازدید از شتاب دهنده پرسیس ژن گفت: پارک علم و فناوری برای حمایت از حوزه دانش بنیان ماموریت دارد و چتر حمایتی این پارک برای همه شرکت های دانش بنیان و فناور باز است.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی با تقدیر از تلاش های شتاب دهنده پرسیس ژن در جلب و جذب جوانان گفت: پارک علم و فناوری البرز از ایده حمایت از بخش خصوصی پشتیبانی می کند و تلاش می نماید حمایت از بخش خصوصی بیش از پیش در پارک علم و فناوری البرز توسعه یابد.
رئیس پارک علم و فناوری البرز در بازدید از شتاب دهنده پرسیس ژن با اشاره به تفاهم نامه مشترک این پارک با موسسه بهنود ژن خاطرنشان کرد: زمینه های بسیار خوبی برای توسعه همکاری بین جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری البرز و بخش های خصوصی در زمینه های مختلف در زمینه های مختلف بویژه حوزه دارویی و بهداشت و درمان وجود دارد.
وی با اشاره به تعرف مدلهای همکاری بین بخش های خصوصی و شرکت های فناور و دانش بنیان و شتابدهنده ها اشاره کرد و گفت: توجه به مدل های همکاری و نوع همکاری می تواند تضمین کننده حرکت های مثبت و مشرک برای توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور باشد.
مهندس عباسی تصریح کرد: پارک علم و فناوری البرز در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و بخش خصوصی به دنبال استقرار دفتر منطقه ویژه تجاری و اقتصادی استان در پارک علم و فناوری البرز است.
گفتنی است، شتاب‌دهنده پرسیس ژن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شتاب دهنده زیست فناوری پزشکی کشور در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد.
دکتر آقایی مدیرعامل شتابدهنده پرسیس ژن در این بازدید با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار پارک علم و فناوری البرز  گفت: پرسیس ژن یک مرکز شتاب دهنده است که با حمایت از نخبگان دانشگاهی در حوزه تولید دارو فعالیت می کند و تلاش دارد در پارک علم و فناوری البرز مستقر و از مزایای این حضور بهره مند شود.
وی گفت: زمینه فعالیت این شتاب دهنده، زیست‌فناوری دارویی و پزشکی، محصولات مشتق از پلاسما، سرم های درمانی، واکسن های انسانی و دامی، داروهای گیاهی، دارو با منشاء طبیعی و طب نوساختی (سلول های بنیادی) می‌باشد.
در این بازدید که مدیرانی از بخش های مختلف مجتمع  تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز نیز حضور داشتند بر مشارکت و همکاری و تعامل طرفین و همچنین عملیاتی شدن تفاهم نامه مشترک  تاکید شد.

کلیدواژه ها: مهندس عباسیف پارک علم و فناوری | پرسیس ژن |

دفعات مشاهده: 527 بار   |   دفعات چاپ: 237 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA