پیام خود را بنویسید

توسط یک شرکت دانش بینان مستقر در پارک علم و فناوری البرز؛ دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست ساخته شد

 | تاریخ ارسال: 1399/7/13 | 

"دستگاه کاربردی و اتوماتیک ضدعفونی کننده دست" در جهت مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سطح سلامت جامعه، توسط یک شرکت دانش بینان مستقر در پارک علم و فناوری البرز ساخته شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی فدوی مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون مستقر در پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: دستگاه اتوماتیک ضد عفونی کننده دست شرکت دانش بنیان اکسون محصولی بسیار کاربردی است که در جهت مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سطح سلامت جامعه طراحی و ساخته شده است . این محصول بر مبنای رعایت پروتکل های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی طراحی شده که کاربر بدون نیاز به تماس فیزیکی با دستگاه میتواند جهت ضد عفونی کردن دستان خود از آن بهره مند شود . از این محصول میتوان در بیمارستان ها ، کلینیک های پزشکی ، فروشگاه ها ، سازمان ها و ادارات ،موسسات آموزشی ، هتل ها و رستوران ها ، بانک ها ، کارخانجات صنعتی ، مساجد و ... استفاده کرد .
وی با اشاره به اینکه از دیگر مزایای استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست کنترل و صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی کننده است خاطرنشان کرد: سنسور الکترونیکی دقیقی در در این دستگاه تعبیه شده است که در زمان آوردن دست ها در محفظه تعبیه شده فرمان پاشش را به اجزاء دیگر صادر میکند که این امر باعث صرفه جویی و کاهش مصرف مواد ضد عفونی کننده میگردد و همچنین کاربر را از برقراری تماس فیزیکی با دستگاه بی نیاز می کند.
مهندس فروی به مشخصات فنی این دستگاه اشاره کرد و گفت: سنسور الکترونیکی بسیار دقیق، ضد عفونی کردن دست بدون نیاز به تماس با دستگاه، کاهش زباله های بیمارستانی و آزمایشگاهی، صرفه جویی بسیار بالا در هزینه ها به واسطه صرفه جویی در مواد ضد عفونی، طراحی منحصر به فرد و زیبا، کم صدا و کم مصرف و کاربری بسیار ساده و گارانتی ۶ ماه و خدمات پس از فروش از ویژگی های این دستگاه است.
وی توضیح داد: یک مخزن ۱۵۰۰ سی سی در این دستگاه در نظر گرفته شده است که میتوان انواع مایع های ضد عفونی را در آن مورد استفاده قرار داد که به طور میانگین با هر بار شارژ کامل مخزن تا دو هزار پاشش میتوان از آن دریافت نمود. همچنین پمپ و تجهیزات الکترونیکی  به کار رفته در این دستگاه امکان استفاده متناوب و با کمترین صدایی از این دستگاه  را فراهم آورده است،
مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون با اشاره به اینکه از ویژگی دیگر این محصول طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است گفت: این دستگاه همچنین ظاهر بسیار زیبا به محیط ارائه می دهد ، طراحی کم حجم و زیبا و تعبیه ال ای دی های مختلف در بدنه دستگاه از جلوه های طراحی این محصول می باشد.
 وی افزود: کاربری این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها کافیست که فرد دستان خود را به زیر مکان تعبیه شده ببرد تا مواد ضد عفونی بر روی سطح دست ها به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به لمس دستگاه پاشیده شود.
گفتنی است شرکت تجهیزات پزشکی اکسون (Exon) یک شرکت دانش بنیان است که از تیمی از متخصصین در زمینه الکترونیک ، مهندسی پزشکی ، مکانیک ، طراحی صنعتی ، MBA ، فیزیوتراپی و گروه مشاوره پزشکی تشکیل شده است که تجهیزات و دستگاههایی را در زمینه های آرایشی (پلاسمایی ، کربوکسیتراپی ، RF) ، فیزیوتراپی (Tecar ، موج شوک ، لیزر پرقدرت) و سایر پروژه های تحقیقاتی (Hifo Nom Tumor Cancer Therapy) تولید می کند.

 


کلیدواژه ها: جهاددانشگاهی | اکسون | پارک علم و فناوری | مجتمع تحقیقاتی |

دفعات مشاهده: 536 بار   |   دفعات چاپ: 203 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA