پیام خود را بنویسید

راه اندازی مرکز آموزش های کاربردی در پارک علم و فناوری البرز در راستای توانمند سازی شرکت های دانش بنیان و فناور؛

 | تاریخ ارسال: 1401/11/10 | 
با اعطای مجوز از سوی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش های کاربردی در راستای توانمند سازی شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تجربیات پارک علم و فناوری البرز در توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و فناور محور ، مجوز راه اندازی مرکز آموزش های کاربردی در پارک علم و فناوری البرز اخذ شده است.
رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه در حفاظت و مدیریت دارایی های فکری به عنوان ارزشمندترین سرمایه در داد و ستدهای تجاری ، تبادل فناوری و نیز بازاریابی و فروش و ... آموزش های کاربردی برای فناوران، مدیران و کارشناسان بسیار اهمیت دارد، گفت: مجوز مرکز آموزش‌های کاربردی مالکیت فکری توسط معاونت آموزش جهاد دانشگاهی کشور به پارک علم و فناوری البرز اعطا گردید.
وی افزود:  پارک علم و فناوری البرز در چند سال اخیر در جهت رفع چالش‌های شرکت های دانش بنیان و فناورمحور و توسعه کسب و کار فناوران در شرایط بحران های اقتصادی کشور، با ایجاد نوآوری در بحث آموزش  سعی در برنامه ریزی و برگزاری برنامه های آمیخته از دانشگاه و بازارکار با همکاری و حمایت وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سایر اجزای اکوسیستم نوآوری اقدام نموده است که می توان به برنامه های انتقال تجربه کسب وکار خبرگی ، شنبه هایIP ، استودیو شتاب و بر بنیان دانش و فناوری و... اشاره نمود. 
لازم به ذکر می باشد از جمله برنامه های توانمندسازی این مرکز آموزش و مشاوره در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کار و مالکیت فکری ( ثبت اختراع، طرح صنعت، علامت تجاری ثبت بین المللی اختراع، ارزش گذاری و موضوعات حقوقی و قراردادها دارایی های فکری و...)، نشست ها و رویدادهای ترویجی و سرمایه گذاری) و... می توان اشاره کرد.
 مهندس عباسی گفت :امیدواریم با راه اندازی مرکز آموزش های کاربردی در پارک علم و فناوری البرز بسیاری از مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور استان البرز به ویژه واحدهای فناور و مستقر در پارک ها و مراکز رشد استان برطرف شود.

کلیدواژه ها: شنبه های ip | توانمندسازی | اعطای مجوز |


دفعات مشاهده: 102 بار   |   دفعات چاپ: 28 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA