پیام خود را بنویسید

با هدف تقویت زیست‌بوم نوآوری استان پارک علم و فناوری البرز و شهرک صنعتی هشتگرد برای رفع نیازهای فناورانه صنعت همکاری می‌کنند

 | تاریخ ارسال: 1401/5/15 | 
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، تفاهم نامه همکاری مشترک پارک علم و فناوری البرز، شهرک صنعتی غیر دولتی هشتگرد و شرکت بهینه وزین برای احصاء و رفع نیازهای فناورانه به امضای مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز، مهندس حسن محمدعلی زاده رئیس هیات مدیره شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد و مهندس آرش علیزاده مدیرعامل شرکت بهینه وزین به امضاء رسید.
براساس این گزارش، این تفاهم نامه به منظور هم‌افزایی و همکاریهای مشترک به امضاء رسید و موضوع آن همکاری مشترک در خصوص احصاء نیازهای فناورانه شرکت‌های مستقر در شهرک و تسهیل در رفع نیازها توسط شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور استان البرز است.
این تفاهم نامه برای مدت دو سال به امضاء رسید و شناسایی شرکت‌های مستقر در شهرک جهت تبدیل به دانش بنیانی، شناسایی نیازهای فناورانه موجود در شرکت‌های مستقر در شهرک، هماهنگی جهت بازدیدهای هدفمند از شرکت‌های توانمند و فناور مستقر در شهرک، برگزاری رویدادهای فناورانه مساله محور و ترویجی باموضوعات مرتبط با شرکت‌های مستقر در شهرک، برگزاری تورهای فناورانه جهت ایجاد شبکه میان شرکت‌های پارک و شرکت‌های شهرک از اهداف تفاهم نامه است.
بر اساس ماده هفت این تفاهم‌نامه به منظور نظارت، ارزیابی و حسن اجرای این تفاهم‌نامه، نماینده تام‌الاختیار پارک در محل شهرک مستقر می‌شود.
گفتنی است ارتباط مؤثر دانشگاه و صنعت، توسعه ساختارهای فناورانه، ترویج و توسعه تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها و نیز گسترش اشتغال دانش بنیان از موضوعات مهمی است که پارک علم و فناوری البرز در سطح استان البرز در راستای تحقق چرخه کامل زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی استان دنبال می‌کند.


دفعات مشاهده: 388 بار   |   دفعات چاپ: 67 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA