پیام خود را بنویسید

برگزاری تورعلمی و فناوری پارک علم و فناوری البرز به منظور تعامل با اعضای دبیرخانه پژوهش استان

 | تاریخ ارسال: 1401/4/9 | 
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز،  با هماهنگی اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان استان البرز و با هدف آشنایی بیشتر مدیران و معلمان این سازمان با امکانات و ظرفیت های موجود در پارک ، تور علمی و فناوری پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.
مهندس سیدمهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: بر اساس همکاری  و هماهنگی مدیران پارک علم و فناوری البرز و دبیرخانه پژوهش استان البرز مرکز استعدادهای درخشان، مدیران و معلمان دبیرستان فرزانگان ۴ (دوره دوم) و نیز مدیران مدارس "باهنر" و "سلطانی شهر" کرج در قالب یک تورعلمی و فناوری از پارک علم و فناوری البرز بازدید کردند.
مهدوی با اشاره به اینکه یکی از اهداف پارک علم و فناوری البرز از برگزاری این تورها تلاش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی مقام معظم رهبری است تصریح کرد: این تورها نقش مهمی در آشنایی معلمان و مدیران و کادر مدارس در تربیت دانش آموزان نخبه و کارآفرین دارد و پارک از برگزاری این تورها حمایت می کند.
در این تور علمی و فناوری، دکتر شکیبا رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و مدیر مدارس فرزانگان دوره های مختلف آموزشی و نیز مدیران استعدادهای درخشان در مقاطع مختلف، مدیران مدارس باهنر، معلمان و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.
در این رویداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور و نیز تعدادی از شرکت های فناور بازدید و از نزدیک با فعالیت ها و ظرفیت های آن ها  آشنا شدند و همچنین شرکت کنندگان در یک کارگاه آموزشی که توسط پارک برنامه ریزی شده بود حضور یافته و با مفاهیم مربوط به اکوسیستم نوآوری و فناوری و اهمیت آن آشنا شدند.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز با آغوش باز از حضور نخبگان دانش آموزی، دانشجویی و کارآفرینان و فناوران حمایت می کند


دفعات مشاهده: 280 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA