پیام خود را بنویسید

با حضور دکتر وحدت و مهندس عباسی تقدیر رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه ها و نشست های خبرگی پارک علم و فناوری البرز

 | تاریخ ارسال: 1401/1/31 | 
دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه ها و نشست های خبرگی  پارک علم و فناوری البرز تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مراسم تقدیر از فعالان و دست اندرکاران نشست های خبرگی که در طول یک سال گذشته توسط پارک علم و فناوری البرز برگزار می شد با حضور دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز در محل این صندوق در تهران برگزار شد.
دکتر وحدت در این نشست که به رسم تقدیر از فعالان نشست های خبرگی برگزار شد ضمن تشکر از رئیس و دست اندرکاران پارک علم و فناوری البرز در برگزاری این نشست ها گفت: نشست های خبرگی که در طول یکسال توسط پارک علم و فناوری و با حمایت معاونت توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد با استقبال کم نظیر شرکت های دانش بنیان و فناور مواجه شد و چند هزار شرکت فعال در عرصه دانش بنیان توانستند از این نشست های تجربگی و توانمند سازی به خوبی بهره مند شوند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه برگزاری نشست های خبرگی در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی کشور است گفت: با توجه به شعار سال که حمایت از تولید و اشتغال دانش بنیان است، این نشست ها توانست نقش مهمی در این حوزه داشته باشد و باید این نشست ها توسعه یابد.
رئیس پارک علم و فناوری البرز نیز در این نشست با تشکر از حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از برنامه های پارک علم و فناوری البرز در زمینه های مختلف بویژه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری و برگزاری نشست های توانمندسازی در قالب نشست های خبرگی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب توسعه اقتصاد و اشتغال دانش بنیان است و این حمایت ها موجب شده گام های موثری در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان البرز برداشته شود.
مهندس مهدی عباسی با اشاره به اینکه استقبال از نشست های خبرگی پارک علم و فناوری البرز برای ما غافلگیر کننده بود تصریح کرد: این نشست ها با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد و شرکت ها و واحدهای فناور در سراسر کشور استقبال بسیار خوبی از آن داشته اند. این نشست ها چکیده تجربیات کارآفرینان موفق کشورمان بود که با روی گشاده و باز، تجربیات و توانمندی های خود را در عرصه های مختلف کارآفرینی و تولید را  به متقاضیان و مخاطبان عرضه داشتند.
نشست خبرگی پارک علم و فناوری البرز با ده ها تولید کننده و کارآفرین با  حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد و توانست در حوزه منابع انسانی، توسعه بازار، صادرات، زنجیره تامین منابع، شبکه سازی، تحقیق و توسعه، ارتباط با مشتری و ... دستاوردهای خوبی برای زیست بوم کارآفرینی در حوزه دانش بنیان داشته باشد.
در این نشست از مدیران و نمایندگان شرکت ها و کارآفرینان حاضر در نشستهای خبرگی تقدیر شد.

کلیدواژه ها: alborzstp |


دفعات مشاهده: 306 بار   |   دفعات چاپ: 103 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA