پیام خود را بنویسید

برگزاری یازدهمین نشست «خبرگی» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری پارک علم و فناوری البرز

 | تاریخ ارسال: 1400/5/10 | 
چهل و یکیمن سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی
در این نشست، دکتر علی جلالی نایب رئیس هیأت مدیره شرکت گیاهان سبز زندگی و عضو هیئت مدیره انجمن داروها و فراورده‌های گیاهی و طب سنتی ایران در خصوص معرفی شرکت عنوان کردند: شرکت گیاهان سبز زندگی در سال ۱۳۴۹ در دو بخش مجزای تولید و صادرات داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و محصولات غذایی تاسیس شد.
وی با اشاره به اینکه فرصت‌های بسیار خوبی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال و صادرات در بخش گیاهان دارویی وجود دارد افزود: با توجه به ویژگی منحصر به فرد کشور در گیاهان دارویی و اقبال عمومی و جهانی به این محصولات، بهره‌گیری از ظرفیت‌های این حوزه برای اشتغال‌زایی، تولید ثروت و ارزآوری در راستای اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.  
ایشان در خصوص فعالیت‌های صادراتی و چگونگی ورود و تداوم حضور در این بازارها و رقابت با برندهای خارجی شرکت افزود: تجربه طولانی از کشت بافت و کشت مطابق با دانش روز دنیا در تولید و صادرات آنها به بزرگترین لابراتوارهای جهان با گواهینامه GMP، شهرت و افتخارات این شرکت را رقم زده است که سبب شده این شرکت ۴ بار به عنوان صادر کننده نمونه کشوری و ۵ بار به عنوان تولیدکننده نمونه کشوری معرفی شود.

دکتر جلالی با اشاره به اهمیت واحد تحقیق و توسعه، بخصوص در حوزه داروهای گیاهی و گیاهان داروئی افزود: واحد تحقیق و توسعه شرکت گیاهان سبز زندگی، باهمکاری مجرب‌ترین اساتید و پژوهشگران، مراحل تولید را از ابتدای کشت تا برداشت و  فرآوری محصول نهایی در آزمایشگاه‌های تخصصی تحت کنترل دارد.
وی درخصوص نقش اعتمادسازی در پایداری کسب و کار افزود: با تلاش‌های صورت گرفته طی سالیان متمادی محصولات این شرکت در داخل و خارج از کشور به عنوان مرجعی برای تشخیص کیفیت است که این مهم با استفاده از استانداردها و  پیروی از کیفیت‌های مورد قبول مراجع بین‌المللی بدست آمده است.
جلالی با تاکید بر ظرفیت های خوب جهاد دانشگاهی در زمینه کشت، تولید و فرآوری گیاهان دارویی تصریح کرد: تلاش می کنیم با جهاد دانشگاهی در این حوزه همکاری های خود را گسترش دهیم.


کلیدواژه ها: روابط_عمومی | مهندس_عباسی |


دفعات مشاهده: 288 بار   |   دفعات چاپ: 158 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA