پیام خود را بنویسید

پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری البرز به مناسبت آغاز هفته بسیج

 | تاریخ ارسال: 1399/9/2 | 
به گزارش روابط عمومی  پارک علم و فناوری البرز،  مهندس مهدی عباسی طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفتند. پیام تبریک رئیس  مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز  به مناسبت آغاز هفته بسیج به شرح ذیل می باشد:
 
"بسمه تعالی"
"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"      امام راحل عظیم الشأن (ره)
پنجم آذر، یادآور تشکیل یکی از ارزشمندترین و مردمی ترین نهاد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و به سان شجره طیبه، انقلاب و آرمان های آن را با وجود همه دشمنی ها و دشواری ها بیمه نموده و ارزش های آن را در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی پیش برده است.
حقیقتاً "بسیج لشکر مخلص خداست" و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، علاوه بر حماسه آفرینی و افتخار، زمینه ساز توسعه در بخش ها و زمینه های گوناگون شده است.
اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.
حال که با رهنمودهای داهیه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع توجه به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان به طور جدی مطرح است این فرصت را در هفته پرمهر بسیج غنیمت می شماریم و دست یاری به همه نیروی های پرتلاش دراز می کنیم تا در "عرصه علم و فناوری" و" تولید ثروت از دانش" نیز مصداق بسیجیان هشت سال دفاع مقدس باشیم و برای "قوی شدن ایران" که تاکید رهبر فرزانه انقلاب نیز هست تلاش مضاعف نماییم.
اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را که مصداق شجریه طیبه است، به تمامی مردم عزیر کشور و استان سرافراز البرز بویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی تبریک  و تهنیت عرض می نمایم.
موفقیت و سربلندی بسیجیان  عزیز را در پرتو زهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسئلت دارم.
 
                                                                                                                                  مهدی عباسی
                                                                                                                              رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی
                                                                                                                        و رئیس پارک علم و فناوری البرز

کلیدواژه ها: مهندس عباسی | هفته بسیج | پارک علم و فناوری | جهاددانشگاهی | مجتمع تحقیقاتی |


دفعات مشاهده: 426 بار   |   دفعات چاپ: 195 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA