پیام خود را بنویسید

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات


کد رهگیرى این فرم: P27-F33-U0-N30148          
[ چاپ فرم ]
شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.
:: توضیحات

جنسیت
مرد
زن
سن
تحصیلات
شغل
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر
:: شفافیت فرایندی

نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
:: پاسخگویی و مسئولیت پذیری

نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکان رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پی گیری وضعیت درخواست ها
:: تسلط بر فرایند

دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
:: زمان فرایند

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای در یافت خدمات
تعداد و پایبندی به زمان ارائه خدمات در فرم "رسید خدمت"
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
:: نظام مند بودن فرایند

نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یک باره مدرک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
ارائه اطلاعات تکراری( کپی شناسنامه،کارت ملی، ارائه چندباره اطلاعات) به واحدهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
:: کلیت فرایند

احساس رضایت از کل خدمات دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید
CAPTCHA