پیام خود را بنویسید

دیدار رئیس پارک علم و فناوری البرز با دکتر کشمیری

 | تاریخ ارسال: 1399/6/18 | 

مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز با دکتر مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه برنامه ها و ماموریت های پارک علم و فناوری البرز دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این دیدار که در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد، مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری،  موضوعاتی  مانند ؛ افزایش کیفی  و کمی در زمینه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، ایجاد مرکز تبادل فناوری، راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری البرز ایران کوچک ، ورود تخصصی به موضوعات کلان کشور( پسماند و دارو و... ) ،استفاده از توانمندی های سایر عناصر زیست بوم استان  در راستای اهداف کلان پارک استان البرز، کمبود بودجه و محدودیت فیزیکی برای استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز را  عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تمام ارکان اکوسیستم کارآفرینی در سطح ملی و استانی و سایر دستگاه های حامی پارک ها و مراکز رشد مشکلات خود را در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور کاهش دهیم.
رئیس پارک علم و فناوری البرز با تاکید بر نگاه مثبت و حمایتی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه برنامه ها و ماموریت های پارک علم و فناوری البرز یادآور شد؛ این جلسه با آقای دکتر کشمیری جلسه خوب و سازنده ای بود و امیدواریم بخشی از مشکلات پارک علم و فناوری البرز با همراهی دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برطرف شود.
وی با تصریح اینکه پارک علم و فناوری البرز با همه ظرفیت های ملی و استانی به لحاظ بودجه  مشکلات فراوانی دارد، یادآور شد: تلاش می کنیم با حمایت و هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی و همچنین معاونت علمی  بودجه محدود پارک را به رقم قابل قبولی درخور مردم شریف استان البرز افزایش دهیم.
گفتنی با وجود رتبه پایین پارک علم و فناوری البرز از لحاظ بودجه، این پارک در عرصه حمایت از فناوری و توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور و ایجاد زیرساخت های فناورانه در استان البرز بسیار خوش درخشیده و در سطح ملی نیز رتبه خوبی را کسب نموده است.


کلیدواژه ها: دکتر کشمیری | پارک علم و فناوری البرز | جهاددانشگاهی | مهندس عباسی |


دفعات مشاهده: 536 بار   |   دفعات چاپ: 199 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA