پیام خود را بنویسید

آغازصدور تونل های ضدعفونی کننده توسط شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز به کشور های خاورمیانه

 | تاریخ ارسال: 1399/4/28 | 
شرکت دانش بنیان اکسون مستقر در پارک علم و فناوری البرز که با گسترش و شیوع ویروس کرونا اقدام به طراحی و تولید تونل و گیت های ضد عفونی کننده کرده بود صادرات این محصولات را به چند کشور خاورمیانه آغازکرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، تونل و گیت های ضد عفونی کننده توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز در دو مدل Indoor و Outdoor  و همچنین دستگاه های کاور زن اتوماتیک  کفش  و دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیم دست تولید  می شود  که می توان از آن جهت  ضد عفونی کردن افرادی که قصد ورود و یا خروج از مکانها و ساختمانها را دارند بهره برد.
 مهندس فدوی مدیر عامل شرکت دانش بنیان اکسون  با اشاره به اینکه چند مرحله صادرات این محصولات و دستگاه های تولیدی به کشورهای عمان، عراق و کردستان عراق انجام شده است گفت: انتظار داریم با حمایت های پارک علم و فناوری البرز و معاونت علمی ریاست جمهوری و رایزنی های فشرده تیم بازاریابی و صادرات این محصولات بزودی نه تنها به کشورهای آسای میانه و قفقاز بلکه به کشورهای مختلف اروپایی نیز صادر شود.
وی درباره این محصولات توضیح داد: فرایند ضد عفونی کردن  این گیت ها به شکلی طراحی شده است که زمانی که افراد از آن گذر می کنند تمامی اندام های آنها با موارد ضد عفونی کننده مورد مه پاشی قرار می گیرد که این امر به از بین رفتن آلودگی از سطح بدن افراد می انجامد، همچنین در این دستگاه  از سنسورهای حرکتی استفاده شده که این امکان را فراهم می کند که تنها در زمان عبور افراد از این گیت ها فرایند ضد عفونی کنندگی صورت پذیرد که این خود باعث صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی کننده میگردد .
وی عنوان کرد: مخزن ۱۰۰ لیتری به کار رفته در این تونل ها مداومت کاری آن را برای مه پاشی در تمام مدت روز  فراهم می اورد و همچنین کفی های مورد استفاده در این دستگاه ها جاذب های مناسب آب بوده که مه پاشی های که به زمین میرسند را به خوبی جذب می کنند .
مدیر عامل شرکت دانش بنیان اکسون   با اشاره به اینکه تعداد اشتغال مستقیم این شرکت از ۱۲ نفر نزدیک به ۳۰ نفر رسیده است افزود: انتظار ما این است که تسهیلات گمرگی بیشتری برای تسهیل در امر صادرات محصولات دانش بنیان به شرکت های دانش بنیان و فناور اختصاص یابد تا آنها بتوانند در این شرایط سخت به رشد صادرات، جهش تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند.
گفتنی است شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در راستای کمک به رفع نیازهای داخلی و همچنین توسعه صادرات، ماموریت های نوینی را برای تولید و صادرات محصولات خود تعریف نموده اند که بازاریابی و صادرات محصولات علاوه بر رفع نیاز های داخلی در اولویت آن ها قرار دارد.
 

کلیدواژه ها: فناور | اکسون | پارک علم و فناوری | البرز |


دفعات مشاهده: 395 بار   |   دفعات چاپ: 176 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA