پیام خود را بنویسید

دولت برای شکوفایی بخش خصوصی همراه است

 | تاریخ ارسال: 1399/4/8 | 
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بازدیدهای میدانی و مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی و احصا مشکلات و موانع و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها، نمود بارز همراهی دولت برای شکوفایی بخش خصوصی در کشور است.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، دکتر شهبازی در بازدید از چند واحد تولیدی بزرگ کشور مستقر در البرز با اشاره به اینکه این واحدها از برندهای مطرح ملی هستند، افزود: این واحدها در کشور جایگاه ویژه ای در ارز آوری و صادرات دارند.
وی ادامه داد: یکی از ماموریت های مهم محوله از سوی رییس جمهور محترم به استانداران در سال جهش تولید طبق منویات مقام معظم رهبری، همراهی، همگامی و هم افزایی با مدیران و سرمایه گذاران در بخش صنعت و تولید کشور جهت تسهیل و رفع موانع است.
دکتر شهبازی گفت: البرز در حوزه تولید مواد غذایی، دارو و قطعه سازی دارای زیرساخت های محکمی دارد و بستر لازم برای فعالیت آنها فراهم است.
وی افزود: همچنین این استان مامن بسیار خوبی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان است و در این راستا نیز حرف های بسیاری برای گفتن داریم.
استاندار البرز اضافه کرد: بازدیدهای میدانی و مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی و احصا مشکلات و موانع و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها، نمود بارز همراهی دولت برای شکوفایی بخش خصوصی در کشور است.
وی گفت: در شرایطی که استکبار جهانی اقتصاد کشور را نشانه گرفته دولت و بخش خصوصی دست در دست هم داده اند و چرخ های اقتصاد را پرسرعت تر به حرکت در آورده اند.

 



دفعات مشاهده: 777 بار   |   دفعات چاپ: 290 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA