پیام خود را بنویسید

حمایت تبلیغاتی استاندار البرز از استارت آپ ها و تولیدات دانش بنیان

 | تاریخ ارسال: 1399/4/4 | 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: براساس دستور استاندار محترم البرز حمایت از استارت آپ ها و تولیدات دانش بنیان از طریق تبلیغات در رسانه های مربوط به استانداری البرز صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا جهانشاهلو با اعلام این خبر، افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده، حمایت از تولید و به تبع آن اشتغال در اولویت برنامه های استان البرز قرار گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات شاخص این حوزه که در روزهای ابتدایی سال پس از پیگیری های استاندار محترم و بسیج ملی و استانی محقق شد، رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر برای شهرک های صنعتی اشتهارد بود که بواسطه این امر مهم، تحول بزرگی در تولید، اشتغال و تجارت استان رقم می خورد.
جهانشاهلو گفت: شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های استان فعالیت بسیار خوبی در سطح کشور دارند که مصداق بارز این مدعا سفرهای مستمر معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور به البرز است.
وی افزود: استاندار البرز با پیگیری جدی در راستای راه اندازی کارخانه نوآوری استان درصدد است بستر لازم را برای فعالیت دانش بنیان ها در البرز فراهم کند.
این مسئول عنوان کرد: اکنون نیز به دستور دکتر شهبازی، رسانه های مربوط به استانداری البرز عرصه ای برای تبلیغات شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها خواهند بود و در این خصوص هیچ گونه هزینه ای نیز دریافت نمی شود

دفعات مشاهده: 831 بار   |   دفعات چاپ: 331 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA