پیام خود را بنویسید

با همکاری پارک علم و فناوری البرز و شرکت برق استان البرز اولین رویداد کارآفرینی "چاره جو" برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/11/28 | 
 
نخستین استارت آپ با مشارکت پارک علم و فناوری البرز، شرکت توزیع برق استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حوزه برق و انرژی روز پنجشنبه 1اسفندماه  در شرکت نیروی توزیع برق استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، صبح امروز پنجشنبه یکم اسفندماه 1398 اولین رویداد کارآفرینی چاره جو که با هدف رفع معضلات و نیازهای فناورانه طراحی گردیده است، با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سایر همکاران برگزار شد.
موضوع این رویداد بهبود وصول مطالبات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بود که در دو بخش ارائه ایده پردازان و پنل گفتگو انجام شد.
 
در این رویداد نیم روزه، هفت ایده پرداز شروع به بیان ایده های خود نمودند و تیم داوری رویداد به بررسی ایده ها در فضایی کاملا تخصصی و کسب وکار پرداختند. از میان ایده های ارائه شده سه ایده آقای رمضانی(استارتاپ Icontor)، آقای دکتر رفیعی(شرکت پایا روش) و همچنین آقای مهندس نصیری(شرکت نوفن پردازش البرز) مقام اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در طی زمان داوری، پنل گفتگویی با حضور آقایان دکتر ربانی(رییس پارک علم و فناوری البرز)، دکتر بیات(مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز)، دکتر تقی نژاد(مدیرعامل شرکت گاز استان البرز) و دکتر شنبه زاده(معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی) برگزار شد که در آن به بیان مسائل و معضلات پیش روی حوزه کسب و کار در استان پرداخته شد.
دکتر عطاء اله ربانی درمراسم برگزاری این رویداد با اشاره به اهداف و برنامه های پارک علم و فناوری البرز هدف از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی "چاره‌جو" را رفع نیازهای فناورانه شرکت توزیع نیروی برق استان البرز عنوان کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز با حمایت از استارت آپ ها و شرکت های فناور و دانش بنیان زمینه ساز این حرکت های کارآفرینانه است.
بهنام بیات مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز نیز در این رویداد گفت: هدف از اجرای این رویداد ارایه طرح‌های نو، ایده های خلاق و برتر و ایجاد لینک‌های ارتباطی با ایده‌پردازان از طریق منابع انسانی، ایجاد ارتباط موثر با دیگران برای رسیدن به هدف مشترک جهت انجام کار تیمی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به مدلهای کسب و کار در دنیا متحول شده است اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان البرز از ایده های استارت آپی هم حمایت مالی و هم حمایت معنوی می نماید تا تجاری شده و در خدمت صنعت برق استان قرار بگیرند.


در پایان نیز از کلیه تیم اجرایی، داوران و ایده پردازن تقدیر شایسته ای به عمل آمد. همچنین به نفر اول مبلغ ده میلیون ریال، نفر دوم مبلغ هشت میلیون ریال و نفر سوم مبلغ شش میلیون ریال جایزه نقدی به همراه امکان استفاده از استقرار در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز و همچنین استفاده از خدمات مشاوره ای و آموزشی پارک اعطا شد.
 
 .

کلیدواژه ها: پارک علم و فناوری | شرکت توزیع برق | دکتر ربانی | رویداد |


دفعات مشاهده: 1509 بار   |   دفعات چاپ: 306 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA